suddig bild på lovande projekt

suddig bild på lovande projektDetta är vad vi valt att kalla stenpartiet. Jag fick ett presentkort på Zetas när jag fyllde år, för dessa 200 pix har jag till stenpartiet inhandlat 1 rabarber (egentligen ingen stenpartiväxt, men vad fan, det är inte sten i mitten, bara jord), 1 gråtimjan, 1 kalifornisk fetknopp och 1 gulsprängd timjan jag glömt namnet på. det står två påskliljor där som behövde någonstans att bo. Projekt stenparti kommer fortskrida under sommaren, mer timjan och ett par glada stenparti växter med blommor på sen blir det nog toppen. Jag är gladast för rabarbern, sonen för fetknoppen för den valde han. Maken kånkade stenar och jordpåsar, om han är glad vet jag inte men han tackar nog inte nej till lite rabarberpaj i framtiden. Annars är det han som står för pajen, senast i lördags, äppelpaj, väldigt god.


Kommentarer
Postat av: Maken

Jo jag är glad, är du glad är jag glad.
Fint blev det också. Duktiga du, vem trodde att du förutom alla andra "skills" hade gröna fingrar och skitiga naglar också!

Mina pajskills började faktiskt med Rabarber varianten. Grann rabarervarianten. Nu är cirkeln sluten, fast det är vår egen rabarber förståss...

Puss.

2006-05-29 @ 18:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback