hemma igen

Efter en välbehövlig minisemester har vi landat hemma i förorten igen. Vi har bråkat ganska mycket alla tre, men framförallt jag och lillplutten, men vi har också hunnit med grillning, kolmården, besök i en riktig borg och trädgårdsarbete. Jag och lillplutten har anlagt ett stenparti och min man har klippt gräsmattan. Jag har sett två kopparsnokar på tomten, en var sur över att gräset var borta, den andra hittade vi under en sten som vi skulle flytta till stenpartiet. Små kopparsnokar kan jag leva med, lite på håll, men stora huggormar undanbedes.

Jag har lyckats få flera sovmorgnar, torsdag, lördag och dessutom en bonus-sovmorgon i morse, då det ju var morsdag! Mor har blivit firad så som sig bör med egenhändigt ihopsatt kort och dessutom en bok: Emma Hambergs Mossbergfruar som jag ser fram emot att läsa.

Glömt är helgen regn och groll, kvar finns bara sol och vackra minnen, på fredag åker vi igen! Tack för klämdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback