önskelistan

Min ytligaste sida kommer fram när jag ska önska till min födelsedag. Men vafan, om man inte kan unna sig mycket i vanliga fall gäller det väl att passa på när man får av sin man. Jag har gått på handväsketrenden så jag önskar mig en sån där stor som alla ska ha. Skinn är ju finast men 12-1600 tycker jag är för mycker att betala för nåt som man kanske tröttnat på om ett år. Och det finns ju fina i fuskmaterial, tyvärr har jag inte hittat någon bra site med friis-väskor så jag får väl skriva upp de snyggaste modellernas namn på en lapp och hålla tummarna. Den svarta brevid den vita är ett bra alternativ. Annars är ju en klänning något jag önskar mig, kanske inte så dyr, det här är mer budget, eller en riktigt snygg kjol, ska på fest väldigt snart och vill vara snygg som fan. Smink är också välkommet, men jag kan inte gärna skicka maken på Make-up store och hoppas på att det blir rätt, det vore elakt. Smycken önskar jag mig inte, det har jag fått i massor av min man, har mer än jag hinner använda. Bästa smyckena är ändå de man har jämt, vigselringarna, en ring som jag fick för att jag fått lillplutten och så min jättefina klocka. Och inga presenter i världen är så fina som att få ha underbara människor i sin närhet. Ha ha vad jag smörar...

Kommentarer
Postat av: kribz

cheap monday-klänningen är skiiiiitsnygg! riktigt bekväm och perfekt till fest, man känner sig finklädd men inte obekväm och stel.

Postat av: adrenalin

Jag har inte hunnit prova den ännu, men den ser ut att kunna bli en riktig favorit. Ska prova i helgen!

2006-03-21 @ 08:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback