endast för gravidintresserade

Köpte ett par mammabyxor på rean på topshop, var väl inte helt nöjd med färgen, de är lerbruna, men de är så sköna. Sitter jättebra och man ser helt normal ut, ingen lagårdsvägg här inte. Jag har lånat ett på polarn och pyret-shorts och man får jätterumpa i dem, de är jättekonstigt sydda. Jag accepterar (nästan) att rumpan blir större, men man kan väl få se ut som folk ändå. Jag har lovat mig själv att investera i ett par riktigt snygga och sköna jeans den här gången. Förra gången höll jag till godo med HM som satt som skit och var för korta, men den här gången betalar jag gladeligen 800 för ett par byxor som jag bara kan använda i två-tre månader. Dessutom har jag en del kläder från förra gången så jag behöver inte köpa allt nytt. Bebisen rör på sig så att det känns nu, kanske är det därför jag blir så upp och ner i humöret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback