töntigt och samtidigt roligt...

Fyra jobb som jag har haft i livet:
- Växeltelefonist på Taxi (var god dröj...)
- Personlig assistent
- Copywriter
- Diskare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
- Spirited Away
- Rocky Horror Picture Show
- Stand by Me
- Shawshank Redemption


Fyra platser jag har bott på:
- Stockholm
- Jönköping
- Tärnsjö
- Milano

Fyra tv-serier jag gillar att titta på:
- Six Feet Under
- Desperate housewives
- Cityakuten
- Lost

Fyra platser där jag varit på semester:
- Italien
- Indien
- Nordnorge
- Kambodja

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
- www.bostad.stockholm.se
- www.sudoku.com
- www.jobbetsmailadress.se
- www.aftonbladet.se

Fyra favoriträtter:
- Sushi (från Ki mama)
- Shish Kebab (egen)
- Restaurang Malysias vego meny
- Broncos Tournedos (av häst)

Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu:
- I sängen och ha sovmorgon
- I ett varmt bad
- På min disputation, med en bra avhandling att försvara
- På BB med pappazilla, Lillplutten och hans nyfödda lillasyster/bror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback