mer om ohemliga pappan

Hemliga pappan har kommenterat mitt inlägg "bye bye hemliga pappan", ni kan ju ta del av detta om ni är intresserade. Till och börja med är det ju svårt att säkert veta om det verkligen är den berömda hemliga pappan, men det kan ju vara så. Och då undrar man ju direkt hur i helsike han hittade hit. Googlade han eller? Det gjorde jag och det var rätt svårt att hitta det nämnda inlägget. Hur som haver så var det en sak till jag störde mig på förutom att han inte uppgav sitt yrke är något han sa i höstas på sin blogg och även på en annan blogg nämligen:

"Hej! Ville bara i all ödmjukhet tipsa om min blogg - Hemliga pappan. (Jag är hemlig eftersom min dotter inte kan välja om hon vill vara en offentlig person eller inte.) Kolla in på http://hemligapappan.blogsome.com om du är nyfiken!"

<>Det jag stör mig på är alltså att han då inte ville vara offentlig p g a sin dotter, vilket bara är bra. Men försvann denna fina intention när han kunde vädra dofterna av publicering, publicitet och kanske t o m berömmelse?

Jag tycker bara hela grejen är töntig och när man blir känd får man ta att det blir lite kritik, jag är helt övertygade om att merparten av läsarna fortfarande älskar sin hemliga pappa.

Sen alla ni som tycker att det är bedårande med en karl som är hemma kan väl ösa lite beröm över min man också, han  var hemma mer än jag under föräldraledigheten, tyvärr bloggade han inte om det, men han kan väl få lite cred i efterhand?


Kommentarer
Postat av: Henrik

Google är inte alltid att rekommendera om man söker efter en nål i en höstack. Jag skulle rekommendera knuff.se till den som söker något om/från bloggar i vårt avlånga land.

2006-02-03 @ 16:43:24
Postat av: adrenalin

Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback