Att hitta ett par jeans

Igår vid lunch hade jag givit mig själv ett uppdrag, att hitta ett par snygga jeans för max 500 spänn. Jag klär klart bäst i Levis, men är inte längre intresserad av att lägga ut 8-900 spänn för ett par brallor. Det är intressant att priserna på amerikanska jeans inte gått ner i samma takt som dollarn, såna saker gör mig avogt inställd till Levis. Flera av mina jobbarkompisar har HM-jeans så jag provade några olika modeller. Jag har aldrig ägt ett par HM-jeans för de sitter fult på mig, och så var fallet även denna gång, det var faktiskt komiskt att se mig själv i spegeln! Jag provade också ett par Cheap Monday jeans, men de fick mig att se ut som en tant i billiga fula postorderjeans, dvs de hade hög midja och gav mig platt och bred rumpa. Sen hamnade jag hos Vero Moda, min frälsare! Hittade ett par jättesnygga mörkblå stuprörsjeans för bara 400 spänn, och det var inte ens rea. Jag må vara världens otrendigaste men det är onekligen trevligt att kunna få ett par jeans ganska billigt och slippa ha dåligt samvete om de blir omoderna för fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback