underskattade visst lite

Det var helt rätt att hålla min son hemma idag, efter lunch bad han att få gå och lägga sig. Somnade sedan helt själv i vår säng. Jag väckte honom efter en timma, men nu ligger han och försöker somna om i sin egen säng för att han är så trött. Jag tror vi skiter i att åka till sjukan för att hämta patientbricka. Åtminstone just nu. Själv har jag ärenden att sköta per telefon, typ sitta i kö hos fk som inte har registrerat att jag ska ha barn. Antagligen för att jag tog två och en halv månad på mig att skicka en inkomstuppgift. Det är bara att tugga i sig. Utan p-nummer på beban kan man inte ansöka om f-penning om man inte pratar med en handläggare personligen. Och då får man stå i telefonkö. Tack för bärbara telefoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback