rök

Vårt sovrum stinker gammal fimp. Det dras in via ventilationen på något sätt och det driver mig till vansinne. Det är dessutom bara vårt sovrum som luktar. Det har inte varit så förut, grannen en trappa ner har rökt på balkongen sen vi flyttade in, men nu är det någon som röker inne i huset och det är så jävla äckligt. I det här sovrummet sover inte bara vi, utan vår son ligger där större delen av natten. Fortsätter det när nya lillplutten kommer flyttar jag ut i stora lillpluttens rum, ingen nyfödd bebis ska ligga i röken. Men får vi ingen ordning på ventilationen till på måndag så måste jag ringa hyresvärden, skit också, jag hatar att ringa såna samtal.

Kommentarer
Postat av: Sunil

Jag har precis samma problem, det känns som om man inte kommer hem till sig själv pga den jä...la röklukten. Hyresvärden gör inget åt det heller...

Lycka till med samtalet....

2006-12-09 @ 11:27:27
Postat av: adrenalin

Skruvade igen ventilen, och inbillar mig att det inte luktar längre. Kanske fegt att inte ringa värden, men jag räknar inte med att de skulle bry sig i alla fall. Jäkligt irriterande att man ska behöva stå ut med sånt när man som du faktiskt har försökt påverka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback