kom ut nu då...

Min man är så stressad över att bebisen dröjer (fyra dagar kvar till beräknad förlossning + max 14 dagar till) att han vill att vi kräver att de plockar ut beban om den inte kommit på torsdag. Jag betvivlar att de går med på det, men han får väl fråga på MVC när vi är där på tisdag. När man gått 14 dagar över erbjuds man i alla fall igångsättning. Min man undrade om vi inte kunde ljuga lite om datumet.  Ja, ja, det är max arton dagar kvar nu. Fast det vore skönt om det inte dröjde så länge. Allt är fixat som ska med på förlossningen, typ dextrosol och nyponsoppa. Oj oj, jag skämtar inte - ni kommer få höra detta till leda. Blev lite besviken när den berömda färdknäppen bara resulterade i en timmas förvärkar och inget mer. Sex när man är höggravid är ingen dans på rosor, det kan jag lova. Det är möjligtvis mer komiskt än sexigt.

Kommentarer
Postat av: kribz

haha, varje gång du inte skrivit på ett tag så tror jag att du ploppar bebis ;D

Postat av: adrenalin

Ha ha, en av mina kompisar som bor utomlands skriver jättekonstruerade mail hela tiden, bara för att ha koll på mig. Gissa om jag får dåligt samvete om det går en hel dag utan att jag svarat.

2006-12-11 @ 12:16:59
URL: http://adrenalin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback