det är robin hood jag vill ha

Sonen tittar på Robin Hood, ja jag har gett upp, orkar inte aktivera honom från morgon till kväll på semestern, känner mig mest som en dagistant då. Han tittar på film och jag bloggar, men han vänder sig om och säger, nej mamma du får inte skriva, jag hör inte filmen då. Jag skriver tydligen alldeles för högt för hans smak.  Jag har inte ens dåligt samvete för att han får glo på film, jag har lekt och läst idag, vi har varit inne i stan och tittat på båtar, brandbilar och motorcyklar. Vi har ätit nyttig vegomat och glass, dessutom har han cyklat och gungat i en parklek, så vi förtjänar lite lugn och ro båda två. Synd att jag måste matta ut mig fullkomligt innan jag tycker att jag kan sätta honom framför en rulle utan att samvetet gnager.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback