Och chefen är igång...

Min egen dag var först skitbra med yoga på lunchen, sen kom jag tillbaks till jobbet och chefen hade ringt, han vill träffa mig och den andra doktoranden han handleder och titta på våra "forskningsdagböcker". Vi för en slags löpande logg över allt vi gör och jag är ärligt talat inte jordens mest effektiva. Så jag kände mig utpekad och orolig efter detta besked. Min man reagerade med att "det är väl bra, eller?", men jag hade ändå världens ågren resten av dan. Nu känns det bättre, det får bli som det blir. Dessutom har jag övertygat mina bröder om vi ska köpa gemensam present till mamma, den ena satte in pengar direkt så jag åkte och shoppade till henne efter jobbet. Hoppas hon blir glad. Sen var det ju topmodel, och även om det inte blev som jag ville så är det snudd på veckans höjdpunkt. Nu ska maken få fixa med sin musik och jag ska läsa ett design och dyra prylar nummer av TIME som jag fått av lilla mamsen! Jag föraktar och älskar sånt på samma gång, en härlig mix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback