Vi gjorde ALV i två dagar. Kaskadkräkning...

img_1019 (MMS)

Vi gjorde ALV i två dagar. Kaskadkräkningar hos den yngste har begränsat våra bilturer men sen han lärde sig kräkas i medhavd hink vågar vi oss på lite längre turer. Efter totalt tolv timmar i parken (6+6) var vi överens om att Pippi är bäst, och vi åkte hem igen, nöjda och glada med både guldpengar och piratknivar i kappsäcken. Jag älskar Småland, vi får göra en större turné när barnen blir större. Jag har som barn bott i Växjö, Vetlanda och Jönköping, men minns inte så mycket egentligen. En av mina första killar kom från Kalmar, liksom två av mina närmsta vänner, därav the Småland connection. Småland I love you och framförallt Öland. OK, det är inte Småland, men ändå. Vore det inte så långt att åka hade jag helst ett hus i Byxelkrok.


Kommentarer
Postat av: adrenalin

Gränna! Glasriket! Ostkaka!

2010-08-03 @ 20:57:12
Postat av: Amanda (Alla har en bok)

mmm

Öland!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback