Rekrytering

Oavsett om jag får det här jobbet eller inte ska jag komma ihåg att säga till dem att deras rekryteringsprocess är föredömlig och sympatisk. Jag har blivt informerad om både för och nackdelar, jag har träffat chefen, chefens chef och sen chefen ovanför. Jag har fått träffa HR-personal, jag har fått träffa eventuella medarbetare och jag har fått göra ett personlighetstest. Bara en sån sak som att de eventuella medarbetarna fick chans att intervjua mig, smart! Tyder på en bra chef också. Sen är det ju det här...jag gillar att baka. Det gör chefen med. Och chefens chef. Om jag får jobbet kan det visa sig att just bakningen varit avgörande. En liten fågel har nämligen sagt att just bakningen ligger till min fördel. Vem trodde det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback