Maräng

Men vad ska man ha påååå sig på intervjun? Förra gången hade jag randig tröja (svart /grå), svart kavaj, blå jeans och svarta tygskor (fula). Den här gången är jag inne på grön tröja, svart kofta, blå jeans och svarta stövlar med skaften utanpå jeansen. Funkar det? Provade med kjol men det såg ut som jag verkligen ansträngt mig för att se ordentlig och tantig ut. Kjol och stövar är ett svårt kapitel för mig. Uppsatt hår va? När man har häxhår och är 35+? Örhängen? Hängande med droppformade gröna pärlor? Eller är det overkill? Ja det är det nog. Gud vad jag behöver en stylist nu!

Vi är bara två kvar och jag har fördelen (och nackdelen) att veta vem min konkurrent är.

Jag är gladare nu förresten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah men vänta lite här nu... det är ju det du KAN som står i fokus inte vad du har på dig. det är ju inte som att du söker jobb på trend mecca på något sätt.



Eller hur?



TA det Du känner dig skön i. Allt annat är helt ointressant...

2009-11-05 @ 09:42:43
Postat av: adrenalin

Jo de är väldigt trendiga på det här jobbet ska du veta, nej jag skojar. Det blev det jag känner mig snygg och bekväm i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback