Aouuj

Har köpt en ny telefon för att ersätta den gamla borttappade. Stod i valet mellan en dyr och en mindre dyr. 4000 eller 2000. Gick in på en sida där de betygsätter telefonen och den mindre dyra fick 4 av 5, det känndes bra. Beställd! Träffade en vän i lördags, nej men se, hon har ju telefonen jag beställt. Och hon hatar den. Ingen blixt i kameran. För små knappar. Osv. Va?Ingen blixt i kameran! Jag höll på att få krupp. Det är tillsammans med bra mottagning det viktigaste för mig, att kameran funkar bra. När jag kom hem kollade jag betygssidan och insåg att...jag borde skrollat ner och kollat på de ca hundra kommentarerna. 98% sågade nämligen telefonen för dålig mottagning, konstanta avbrott och brist på blixt och autofokus i kameran. Fuck fuck fuck. Det känns som ett jävla skämt eftersom jag alltid har så svårt att bestämma mig, jag är så livrädd att bli missnöjd. En knäpp på näsan liksom. Tack och lov kan jag utnyttja ångerrätten på telefonfan, och det kommer jag göra. Morr, 3.2 megapixelskamera. Utan blixt. Hur jäkla dumma får man bli?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men ångra dig! Man får ångra ett mobilköp precis som med andra grejer man köper.

2009-05-11 @ 08:40:09
Postat av: adrenalin

Ja! Jag ska ångra mig, jag har kollat och jag har 14 dagar på mig. Jag blev så sur, tog det personligt, men det är klart att Telenor inte specificerar: "Den här telefonen är många väldigt missnöjda med" men det hade varit komiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback