Vill haaaa

Finns det inte en oskriven lag på att man måste ha rea efter jul?Jag blev så sugen på en tröja från Edun, men favoritaffären wardrobe hann sälja alla snygga på 50% rean. Jag kan inte förmå mig att betala 650 eller mer i ordinariepris (och tar man hem månen från deras egen shop kostar det över 800 nu med porto och allt när kronan ligger så sugigt lågt. Jag blir så trött på mig själv och såna här fixa idéer, när jag fått för mig att jag m å s t e ha något. Jag kan inte sluta tänka på den där lilla grejen, jag nickar mot sonen som babblar Star Wars, men tänker egentligen på tröjan/mascaran/brallan/koftan. Är det egentligen bara ett sätt att slippa vara i verkligheten? Jag har flera m-å-s-t-e-köp i garderoben som jag inte använder, men jag har också några som jag bara älskar och går varma hela tiden. Hur ska man veta när ett köp är rätt och befogat? Det vet man antagligen inte. Det vore skönt att kliva ur fixeringen, fast om Mint and Vintage får rea förstås, då slår jag nog till på en Rainy day...

Kommentarer
Postat av: kretiochpleti

Man ångrar bara det man inte köpte– det andra kan man alltid förtränga.

Postat av: adrenalin

Shoppa och fötränga, eller sälja på tradera, en inställning för mig ;)

2009-01-02 @ 21:08:50
URL: http://adrenalin.webblogg.se/
Postat av: kretiochpleti

Säg till om ja ska "trissa upp" buden, så att attackmorsorna får något att slåss om ^^

2009-01-02 @ 23:34:03
URL: http://kretiochpleti.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback