hur ska man veta?

Min man hade köpt New York Super Fudge Chunk (glass) till efterrätt och hade ställt burken på bänken för att tina. Den snart femårige sonen stirrade på burken, sprang in i sitt rum och hämtade sin tågstation, blippade fram New York på skylten och konstaterade förtjust att det stod samma sak! Till glassätandet diskuterade vi New York, vi var där innan du föddes sa pappa. Ja och när du kände att jag höll på att komma så flög ni hem sa sonen till mig. Innan-du-kom är ett vitt begrepp för oss, men bara tiden han låg i min mage för honom. Nu är de ute och åker pulka på det tunna snötäcket, far och son. Jag tittar på dem genom fönstret. Storkillen skulle gått på kalas men fick inte för att han har röda ögon och ont i halsen, så snön var en riktig räddare i nöden idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback