regnkappa

Ni har varit väldigt involverade i mitt regnjackeköp, och nu har jag slagit till. Retroaktiv lön = onödig pryl. Nansojackan som var så vacker och väckte så starka känslor kändes tyvärr som ett riktigt bottennapp. Prasslig, tunn och tyget på blixtlåset (ni vet det där som själva metallnabbarna sitter fast i) var inte dold. Jag köper aldrig jackor som är så dåligt sydda, man måste kunna gå med jackan öppen. Den kändes billigare och sämre än en regnkappa för 300 på HM (inte att förakta!). Men brevid hängde en välsydd regnkappa från Vadumsrum med vackra prickar och jag blev så glad. Nu är jag 1200kr fattigare och riktigt nöjd! Jag lyckades dock inte hitta någon bild på skapelsen och kameran har semester så ni får ta mig på mitt ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback