röda små prickar

Vi har hittat små röda prickar på lillkillen, det är nog vattkoppor. Jag är så jävla trött på infektioner, virus och annat skit. Dagis är en jävla kloak där de mest otäcka saker florerar. Jag har haft feber en eller två gånger som vuxen, varit spysjuk (förutom matförgiftning) noll gånger. Dvs tills jag fick barn som började på dagis. På de senaste fem åren har jag haft spysjuka flera gånger. Och haft feber och riktigt vidriga infektioner alldeles för många gånger. Visst blir man sjuk då och då i vanliga fall, men inte så här sjuk så här ofta. Min kompis pappa brukar ta gamma-globulinspurtor för att boosta immunförsvaret, det är jag bra sugen på nu. Dessutom förbannar jag min slöhet som inte tog och vaccinerade ungarna mot vattkoppor i vintras, det hade varit värt de 2600 det hade kostat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback