tandsprickning

Jag har gjort en Terri Eriksson. Jag har lämnat ett barn på dagis som eventuellt inte är helt friskt. Dock informerade jag personalen om saken och bad att de skulle ringa så fort de tyckte att något var fel. Anledningen är att jag är sjuk. Jag behöver sova, jag har sovit ruttet i natt och igår var jag dum nog att inte propsa på en eftermiddagslur. Det går inte att sova med storkillen hemma. Man kan liksom inte parkera honom framför en film och gå och lägga sig. Så nu håller vi tummarna för att han inte är sjuk och att jag får sova en stund mitt på dagen!

Just det, den kryptiskla rubriken syftar på att lillkorvens två första tänder är på väg upp. Förmodligen anledningen till den oroliga natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback