smörj

Mina krämer har kommit, hurra! Jag trodde att supersnabb leverans som alla pratar om från JBC innebar under de maximala fem dagarna som HQhair levererar på, men tydligen är 18 dagar snabb leverans i andras ögon... Det är OK, bara de kom fram hela och fina, med MASSOR av prover dessutom! Och inte fastnade i tullen. Ja, jag kommer handla där igen, väldigt snart eftersom jag behöver både ögonkräm (åldern tar ut sin rätt) och ansiktsmask. Sen har jag nog handlat mig nöjd i krämväg för ett tag.

Kommentarer
Postat av: Emy

Hej hej



såg att du har köpt Dermalogica från Jersey Beauty Company, jag undrar hur mycket fick du betalar i frakt och tullavgift?



´Jag är tacksam om du kan höra dig till min mail:

[email protected]

2010-02-20 @ 18:33:50
URL: http://emyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback