ja alltså

Ledig dag tillsammans innebär att barnen vaknar 6:20 respektive 6:35. Och det är inte speciellt tidigt. Därav irritationen över kladderiet vid pysslandet. Ingen ursäkt i sig, det kommer väl inte som en överaskning att ungarna vaknar ganska tidigt. Det är jag som måste lära mig att lägga mig tidigt, men jag vill faktiskt träffa min man en liten stund varje kväll. Lite mer än en timma brukar vi hinna ses innan det är dags att borsta tanden, så om jag ska sova mer så blir det till att hänga med maken mindre och då är väljer jag just nu tröttheten. Dessutom så är maken snäll och tar upp lillkorven när han kan vilket gör att jag vissa morgnar fått ligga kvar och sova en extra timma. Tackar ödmjukast eftersom det gör att han också avstår från morgonkaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback