Östasiatiska 2.0

Jag kunde inte släppa min irritation över östasiatiska igår utan drog iväg ett mail till dem med hela inlägget. Sen kom skuldkänslorna. Är jag knäpp eller? Spritt språngande galen. Ett riks-psyko som skriver mail till olika instutioner och vädrar mina knäppa åsikter. Glöm nu för all del att jag lider av djävulskt kasst självförtroende. Idag fick jag ett svar. De vill ge mig ett jäkla årskort. Shit. Jag vet fortfarande inte om de ändå tycker att jag är en knäppgök. Suck. Gud, varför begåvade du mig inte med lite bättre självförtroende och lite mindre temperament?

Kommentarer
Postat av: lilla ego

Nej, han begåvade dig med ett årskort! Klart du ska ta det. Rätt åt dem att få veta dina åsikter ju. Ta och hoppas på att de drar till med en grym utställning i höst! Jag är helt för att man ska klaga när man är missnöjd. Bra att de gav någon respons!

Postat av: Anonym

jo men du slapp ju vara otrevlig mot personalen iallafall, så avnjut nu den suddiga, otextade filmen nu varje lediga tillfälle.
Puss.

2007-03-05 @ 13:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback