tomt i brevlådan

Lillkorven skrek hela dagen och kvällen igår, sov gott i natt efter massage men vaknade tidigt och var på dåligt humör. Vi lyckades somna om en halvtimma sen vaknade han och vrålandet var igång igen. Med för lite sömn i kroppen och alldeles för mycket skrik ringande i öronen blev jag nästan helt knäckt när de där jävla tröjorna inte dök upp idag heller. Mailade säljaren och väntar på svar. Jag betalade för nästan en vecka sedan och de har bergis försvunnit i posten. Det är inte första incidenten i år i så fall. Jag skickade ett litet paket till min kompis i danmark i början av januari som aldrig kom fram. Jävla tjuvaktiga postpersonal. Och när man är för snål för att skicka rek så kan man inte göra något heller. Det stör mig att det var två tröjor som försvann, för jag har stort behov av dem och inte riktigt ekonomi att köpa fler. Surt sa räven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback