Kläder

Fick den ena tröjan i tisdags, den satt jättebra, snygg färg och allt. De andra två har jag ännu inte fått. Säljaren och jag lever helt olika liv. Jag sitter hemma och tycker att tiden går oändligt långsamt men hon jobbar och har häcken full. Men kooom igen, jag har jagat med mail, skickat pengar och sedan...ingenting. Hon har bara bra omdömmen så det är ingen fara, men jag vill ha mina tröjor. Jag vill ha amningstöjor så att det räcker mellan tvättarna, inte behöva stå och skölja upp för hand, jag ruttnar på det. Äh, jag överdriver, jag klarar mig men det är skönt att gnälla.

Kläder fick däremot barnen, det kom ett paket från min syrra i danmark med en skitsnygg tröja till stora kille  och en matchande sparkdräkt till lilla killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback