god jul

Efter ett fett Norén-drama år är vi nu de såtaste vänner. Vi åkte till min mamma som var så dålig att hon bara satt i soffan medan hennes tre barn, svärson och exman servade järnet. Det var faktiskt bra. Knytis på jul gör det enkelt för alla, dessutom var det första julen på många år vi tre sykson firar ihop. Nice. Storkillen fick en störtflod med leksaker, lillkillen fick en liten flod. Jag hoppas min snälla man är nöjd med årets grejer, själv är jag glad för varenda liten grej jag fått. Årets julklapp kan vara ett uppblåsbart fotbad. Annars är jag jätteglad över ett halsband med två små id-brickor med mina söners namn. Och min lilla totorostämpel!
God Jul, hoppas ni slipper Norén och bara får lugn och ro och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback