detta har hänt

Yngste sonen står upp och försöker gå.

Vi har målat huset blått (mycket snyggt, bild kommer snart).

Maken leder fästingligan med fem stycken.

Massor av människor har hälsat på.

Jag och min man har turats om att ta sovmorgon varanann morgon.

Lillkillen har slutat amma, han vägrade och sen var det över, lite sorgligt faktiskt.

Storkillen är inte så jäkla stor, det märktes när hans kusiner 9 och 11 dök upp.

Följetongen min danmarksresa (den som aldrig tycks bli av) har i nuläget omvandlats till ett oktoberbesök som utförs av mig och storkillen.

Min man mår fortfarande uruselt.

Jag är blek men har gjort situps hela sommaren så nu är mina magmuskler i bättre form än i våras.

Jag läser sista Harry Potter, mkt spännande.

Jag vågade mig äntligen till en riktig frisör, ser nu ut som en normal människa i håret.

Vi har varit på en miljard loppisar, loppis is the shit!

Kommentarer
Postat av: Ny kula

Välkommen tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback