adidas eller reebok

Ska nu inhandla ett par nya gympadojjor, mina gamla luktar död. Jag har haft dem i fem år tror jag så det är väl inte så konstigt... Valet står mellan två olika par, och som vanligt känns det som om jorden kommer gå under ifall jag väljer fel. Snacka om att ha hang-ups.För övrigt är jag vrålhungrig, har ätit mig genom denna dag men magen är ändå som ett hål. Gympadojjorna är förresten inte till för att träna i utan som vardagsskor, jag har svårt för andra skor än gympadojjor och flipflops, klämma in tassarna i hårda högklackade grejjer är inte min pryl. Bekvämt ska det vara, svart, och hyfsat snyggt. Basket blir det i år, alla fina som jag la ut bilder på var för små, men adidas har ett par snygga svarta i generösa storlekar och reebok har såna  man hade på åttitalet, de är dösköna men förmodligen helt otrendiga så det blir nog adidasarna i alla fall. Se där, jag har visst bestämt mig och himlen rasade inte ner den här gången heller.

Kommentarer
Postat av: kribz

adidas brukar alltid vara snygga och hålla länge. jag är småsugen på sånadär låga, helsvarta, enkla adidas. gärna med kardborreband av bekvämlighet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback