shopping

När jag shoppar loss så blir det inte kläder, utan böcker. Pocketböcker är bäst, då får man mer bok för pengarna. Just nu läser jag Fermats Gåta av Simon Singh, Kvinnor på gränsen till genombrott av Ulrika Knutson samt When people don't speak of remarkable things av Jon McGregor.
På kö står Gregorius av Bengt Ohlsson, den har jag stora förväntningar på eftersom jag älskar
Doktor Glas.

Idag har jag shoppat en Deepak Chopra bok, Perfekt hälsa, jag är egentligen lite skeptisk till den typen av böcker, men jag prickar in full pott på en av kroppstyperna han beskriver, så jag ska läsa lite. Tycker jag att det är Bull så läser jag inte klart, jag har inga problem med att stänga en tråkig bok och aldrig mer öppna den. En bok till slank ner i påsen idag, Lär känna psykopaten av Görel Kristina Näslund.

Jag glömde bort att jag lovat mig själv att jag skulle köpa fler böcker av Leif GW Persson, min idol. Så jag kom hem utan GW litteratur. Det gör inget, jag har typ tio böcker i lådan vid sängen som jag längtar efter att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback