stickat

Längtar efter andra kläder. Att få lite nytt att dra på mig. Suktar efter en stickad klänning, fast jag egentligen aldrig i livet sätter på mig kjol eller klänning på vinter. Kommer sen på grej nr 2. Jag ska amma. Rent praktiskt, ska jag dra upp klänningen i armhålorna varje gång det ska tuttas? Gud så komiskt det skulle se ut. Önskar mig en stickad svart polo som går ner på halva rumpan, minst. I bra material, dvs ull. Ganksa tunnt ribbstickad. Och ett par mörkblå jeans. Och riktigt sköna tunna långkalsonger i ull. Såna där som kostar en förmögenhet men man sen har i tio år. Och långärmade t-shirts, svarta, röda, randiga, whatever, bara de går ner över midjan. Jag är så jävla trött på glipan och att ständigt frysa i där. Det är helgerån att säga att man gillar snöfria vintrar, nästan värre än att svära i kykan. Men, jag är tacksam, för annars skulle jag frysa häcken av mig, för jag äger inga långkallsingar, och att vara tvungen att hitta ett par gravidkalsingar som ska bäras max 19 dagar till skulle göra mig på oerhört dåligt humör. Jag har varken råd eller ork att gå i affärer. Högre makter, låt mig slippa frysa tills bebisen kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback