Besök

Idag kom min kompis som bor i Danmark på besök. Hon hade med sig en stor burk asdyrt te till mig och en body och en haklapp till bebsien. Gissa om jag fick dåligt samvete, hon fyller år om ett par dagar och jag visste att hon skulle komma. Huvet i det blå. Får gottgöra i februari när hon kommer tillbaks. Ska försöka åka och hälsa på henne också, hon bor ett stenkast från min storasyster och det är inte helt fel att slå två flugor i en smäll. I maj tror jag det kan funka, eller i sommar någon gång. Det var intressant med teet, för jag gillar normalt inte smaksatt te, vill ha plain, svart, inte ens earl gray faller mig på läppen, men det här var riktigt gott så det slinker nog ner, dessutom var burken riktigt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback