måste få vräka ur mig

Varför väljer en del att gå runt och lukta piss? Det måste vara något psykiskt. För inte fan är det mer pinsamt att gå till  doktorn och fråga efter inkontinensskydd än att hela världen stirrar på en med avsmak. Själv har jag en riktigt pissig dag, jag skulle på ett föredrag på en timme, som blev nästan två. denna skulle följas av en introduktion, som sedan omvandlades till två halvdagar, nu, direkt. Kursmaterial har jag inte fått för kursansvarig orkade inte kopiera upp något till mig. Hon hade kopierat upp till de andra elva och delat ut i god tid dessutom den jävla apan. Vidare fick jag inte riktigt välja introduktionstiden utan blev automatiskt ihopklumpad med människor som håller på med andra saker än mig. Blä. Nu ska jag ringa placeringshäxan på enskede-årsta stdadsdelsförvaltning och fråga hur det går med lillplttens dagisplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback