Trendsetter



Man kanske blir en trendsetter (näh inte jag, det är försent) i en sån här klänning? Underbar! Kommer från
Regina och finns enligt rykten på Tjallamalla. Dock inte i webshoppen. En lusing går den loss på. Jag avstår, med viss bitterhet, men behöver faktiskt ett par vettiga vinterskor bra mycket mer än en trasa som blir hängande i garderoben. För seriöst, när jag blir bjuden på galej (dvs nyinvigning av Himlen i Skrapan) och t o m står på gästlistan (har inte hänt sedan 1900-talet), då blir jag sjuhuk och mitt bästa Whyred-köp förblir hängande, oanvänd i garderoben. Klänningen ovan skulle förmodligen möta exakt samma öde. Vinterskor sa jag. Rejäla (fula) och användbara Curlingkängor att ha i pulkabacken. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback