Älvsjö t o r

Hon lever än, mot alla odds. Äntligen har hon börjat sova längre stunder istället för att försöka kliva upp hela tiden. Det är skönt att hon slipper från ångesten och oron. Jag bytte lite pass med min bror och fick ett par dagars välbehövlig paus. Jag har jobbat tre dagar, konstigt nog behövde jag det för att koppla bort lite, men det underlättar också att det är kort vecka för mig, tack för det jobbet! Folk är så snälla och omtänksamma, jag är glad för all värme jag stött på den senaste tiden. Dessvärre har en av min vänner fått ett spel och jag har varit tvungen att dra en rejäl gräns. Jag kan inte ha aktiva alkoholister i min närhet, jag blir lika locco som dem. Hoppas gränsen sitter nu.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Kram! :)

Postat av: Amanda (Alla har en bok)

Här kommer en kram till.

2010-05-13 @ 11:20:54
URL: http://allaharenbok.blogspot.com/
Postat av: adrenalin

Jag har fått en skön dag med familjen idag efter en tuff natt hos lilla mamma. Kram på er med, det värmer ska ni veta!

2010-05-14 @ 17:13:06
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback