Chirre



Ibland önskar jag att jag hade vågat vara lite kaxigare mot min pappa. När han vägrade köpa chips till mig, med motiveringen att det var den dyraste potatisen till kilopriset sett, då önskar jag att hade vågat kontra med att "det är inte heller speciellt billigt, det där förädlade vattnet du bär hem" om ölen han gillade så mycket. Det vågade jag aldrig och tur var väl det, han hade blivit väldigt arg. Själv kan jag tydligen bli hur arg som helst, mina barn lyder ändå inte och de är inte ett dugg hunsade utan hur kaxiga som helst. Chips får de i alla fall, åtminstone ibland. Själv får jag sjukt chipssug när jag är hungrig, när jag kommer hem vrålhungrig efter jobbet vill jag hellre smyga undan och tokäta än att laga mat. OLWs lättsaltade ska det vara. Inte Estrella. Ingen dipp. Själv då?

Kommentarer
Postat av: Anna Klara

Lättsaltade eller ännu hellre vicknings. Gärna lökdipp på laktosfri gräddfil och så 1,5 l cola till det plus två avsnitt bra TV-serie och min lycka är verkligen gjord.

Postat av: Amanda (Alla har en bok)

Estrella grill + tortilladip.

ANY day.

(Fast allra helst OLW ostbågar, femkilospåse, finns det?)

2010-06-23 @ 11:08:17
URL: http://allaharenbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback