Huset på landet är fullt av saker som påmi...

img_0686 (MMS)

Huset på landet är fullt av saker som påminner om mamma, hon vurmade väldigt för vårt lilla hus. Mest tycker jag om mattorna hon vävde och hängmattan som hon gärna ville ligga i själv. I träden hänger glasbollar som också kommer från henne. Sorgligt nog har rabarbern jag fick i fölsedagspresent för några år sen stendött. Idag är det alldeles för fuktigt för min smak. Vi har fått sätta på avfuktaren för att kunna hänga tvätt. Barn med mask och regn känns som en trist combo.


Kommentarer
Postat av: Maruschka

Hittade hit via Kreti och Pletis blogg och trivs direkt...

Läser om hur du saknar din mamma och oroar mig i förväg...Min mamma är snart 77 och jag orkar inte ens tänka på när hon går ur tiden, hur klarar man sig sen?...Tydligen gör man ju det, men usch vad det måste kännas tungt?...Ta hand om dig!..

Postat av: adrenalin

Åh, tack! Jag ska genast kolla in din blogg! Jag vet faktiskt inte om man klarar sig utan sin mamma, min mamma dog i mitten av maj och jag har nog inte riktigt insett att det är på riktigt än. Hoppas din mamma får leva och må bra jättelänge, man vill ju aldrig att de ska dö.

2010-07-27 @ 23:50:06
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback