Jobbe

Det är märkligt att vara den som inte kan ett smack på jobbet. När jag disputerade var jag verkligen expert på mitt område. Om något gick fel ver det inte svårt att klura ut hur jag skulle göra istället. Här är jag så grön, så grön. Jag kämpar och försöker, men misslyckas hela tiden. Jag får misslyckas, de är så snälla så, men det känns bara så ... konstigt. Jag jobbar i en helt annan skala med helt andra saker och jag förstår verkligen inte vad som händer. En tant sa att i början känns det som om det är processerna som styr en, men efter ett tag är det man själv som styr. Så det är väl bara, på't igen. Misslyckas och misslyckas och till slut sitter det väl? Man ska honas in med de här nya männisorna också. En del är fantastiska. Andra är mindre fantastiska. Och en del är inte kul alls. Som på alla jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback