Minns ni...

Minns ni att jag inte var helt nöjd med privatiseringen av sönernas förskola för ett tag sedan? Eller var jag verkligen det? Jag får kolla i arkiven. Nu är jag arg över att jag inte sa ifrån mer, som vissa föräldrar som faktiskt vågade säga ifrån vid informationsmötet vi blev bjudna på, att Lena Ström bara var ute efter att tjäna pengar. För det var hon tydligen. Det gör mig jävligt arg. Jag har alltså barn på en av de aktuella förskolorna där en ensam ägare (Lena Ström) betalat ut 3.2 miljoner kronor till sig själv av våra skattepengar kära medstockholmare. ARG!

Kommentarer
Postat av: annan årstamorsa

Fy fan, fy fan, fy fan!

Är allt jag har att säga.

NÄR, NÄR, NÄR ska det komma en motreaktion på den här förbannade privatiseringsidiotin?

2009-09-03 @ 21:06:12
Postat av: adrenalin

Vad gör man? Skriver protestlistor och demonstrerar? Skriver insändare? Skriver arga brev till kommunen? Det känns som att ingen bryr sig. Vi har starka engagerade föräldrar som protesterar ändå händer det här. Vill man byta dagis får man vänta över ett år.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback