Marimekkos smarta värra



Den här modellen är så oerhört mer parktiskt än manhattanväskan nedan. I alla fall för mig som alltid bär runt på saker i A4 format. Platt botten gör att saker inte välter så lätt och en ficka med blixtlås innuti är viktig för småpryttlar som far runt annars. De har magnetlås och nu ser jag att de nya har reglerbara axelband. Kan tvättas i 60 grader och är oerhört slitstarka. Vi har tre av dem här hemma. Dessutom kan man hänga dem över handtaget på barnvagnen och tada! En skötväska! Så nej, det blir ingen orpraktisk jättepåse i Manhattan...om inte mor min kan sy en i den här modellen?

Kommentarer
Postat av: Yvonne Glasöron

Mjae..ryggsäck is the grej! Om jag nånsin skriver en bok ska den heta Inte utan min ryggsäck. :D Fast den här var ju snygg!

Postat av: adrenalin

Det är det som är så skönt, en gillar ryggsäck, en annan vill ha en skinnväska och en tredje vill ha en tygpåse!

2009-09-29 @ 20:22:10
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback