svinisen

Maken får vaccinera sig på måndag. Varför i hela fridens namn får vuxna människor vaccinera sig före skolbarnen? Jag fattar verkligen ingenting av det här. Jag tycker självklart att han ska göra det, men distributionen av det här vaccinet verkar funka lite märkligt.

Uppdatering. Nu fattar jag, jag ska jälv gå och vaccinera mig, det hade jag inte fattat! Jag ska göra det nästa vecka om det finns vaccin, ska kolla om man kan ta med barnen direkt, det är ju höstlov nästa vecka och då lär det ju inte dyka upp något vaccin, och från bvc är det knäpptyst. Inte så konstigt, de vet väl inte mer än vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Yvonne Glasöron

Sån tur att jag bestämt mig för att låta bli ;)

Postat av: Rebecka

Rosenlunds vårdcentral ska ha fr o m tisdag. Ring och kolla med dem, tror det är drop in!

2009-10-24 @ 22:51:34
Postat av: adrenalin

Det kör vi på! Yvonne, jag gör det för att mossan inte får och jag vill inte riskera att hon dör för att hon blev smittad av mig eller barnen. Ena grabben har astma så det känns tryggare där med. Så inte för mig utan för andra (sen hatar jag att vara sjuk...)!

2009-10-24 @ 23:13:58
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback