Patti vs Jackie



Har aldrig fattat grejen med Chanel-jackor och fula quiltade Chanel-väskor, jag är mer en Patti-Smithare, jeans och kavaj, det kan liksom inte bli fel. Och en tygväska. Och gympadojjor. Ja ni förstår varför det aldrig kan bli en modebloggare av mig. Jag hoppas ni inte blir ledsna nu, men jag tycker det är komiskt när unga flickor suktar efter en chaneljacka. Men det är väl glappet. I ålder allrså. Jag tänker bara på Jackie K och henes hiskeliga powerdressar. Jackie blev inte cool förrän hon blev Jackie O. Eller var det helt enkelt för att sjuttiotalet trädde in?

Patti har för övrigt gjort en helt fantastisk film, dream of life, se den!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gillar också Patti. Men jag passarn'te i den stilen.

Postat av: adrenalin

Nä jag vet inte om jag gör det heller, jag tycker jag ser ut som mamma. Men på Patti är det snyggt!

2009-10-28 @ 17:20:23
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback