förändring

Det kanske faller sig så när man avslutar något stort att man börjar titta på andra saker som behöver förändras. Jag har ju pratat om det förut, jag vill bo kvar i Årsta men önskar en läga med större kök och en extra toalett. Och tvättstuga i huset alternativt verklig plats för tvättmaksin i kök eller badrum. Såna lägor finns inte i närområdet men jag är inte främmande för att förflytta mig i själva Årsta, vi hittar nog något längre fram när vi inte står ut längre. En annan sak som börjar stå klart är att katterna nog måste flytta. Vi är tre som är allergiska och en av oss mår väldigt dåligt (maken), det kanske skulle bli bättre om de försvann. Men jag vill inte avliva dem utan ge dem till någon som kan ge dem den kärlek och omsorg de förtjänar för det är två mycket rara små damer. Inget krav att de ska bo ihop. Den ena är en tjock röd åttaåring med misstänkta höftproblem, troligen pga övervikt. Den andra är en fyraårig gråblå blue russian med eksem. Snälla katter med problem. Kanske inte världens lättaste att bli av med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback