Dagens uppdrag

Sätta ihop det sista inför festen. Det kommer 80 pers. Lokalen är ordnad, maten är ditkörd, kocken är på plats mellan tolv och ett. Vi ska handla vin, servetter, dukar, sallad och marshaller. Och en massa andra saker. Det kommer 80 pers och vi har ingen barnvakt. Det enda jag önskar nu är att maten blir god och att alla har riktigt roligt! Jag har aldrig haft en stor fest så det blir lite si och så med organsiationen, speciellt som att både jag och det andra festföremålet har haft fullt upp med våra försvar under veckan som gått. Nåväl, nu är jag en riktig filosofie doktor och det ska firas!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattis!! Och hoppas att du/ni får en trevlig fest :)

Postat av: adrenalin

Tackar!!! Nu vågar jag tacka, när det är säkert att jag fick bli doktor liksom!

2009-10-17 @ 11:10:28
URL: http://adrenalin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback