Ja ja

Skyller min vrede mot förlaget på pms. Nu skiter jag i det. Blir det inte bra så tar jag det på nästa varv.

Jag har käkat lunch med min rara svägerska. Hon som skolade om sig och blev lycklig. Lilla killen var med, han har varit hemma från dagis idag för att vi körde en kur avmaskning igår. Inte klokt vad äckligt det är med alla parasiter de kan få. Löss, mask urk. Han har varit förskonad från löss hittills men nu dök det upp vita kompisar i bajset. Inte så kul. Tur att avmaskningskuren  består av en tablett, sen ska det vara klart (göras om efter 2-3 veckor) det är ju ingenting jämfört med luskamningar.

Jag har en kompis som verkligen vänt sin trasiga barndom till något konstruktivt, hon är så cool! Hon har skapat en
föreställning som riktar sig till elever och pedagoger på skolor och idag ska jag få smyga in och titta på henne! Väldigt spännande.

Känns skönt när dagen vänder tycker jag. När jag förvisso vaknar sur men slutar glad. När jag fattar att det är upp till mig och gör något åt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback