roten till pedanteriet

Drömde att min bror var död och låg på någon slags lit de parade hemma i sin lägenhet. Hans tjej hade bestämt att jag inte skulle få vara med på begravningen. Det var jobbigt, lillebrorsan var gul och lealös som en docka och log för sig själv. Han hade dött av någon slags feber. På riktigt lever han, det har jag ringt och kollat idag. Han är pedant fick jag också veta, men det har jag misstänkt länge. Undrar varför säjer mamma. Dämpa ångesten kanske. Han har varit med om en del riktigt ruskiga saker killen, det är egentligen konstigt att han är så pass normal som han är. Social, omtyckt av alla. Min lillebror. Fast han är inte så liten, 190 cm och 35 år. Jag är så glad att han träffade sin tjej, han har släppt många destruktiva saker sen hon dök upp. Hon är bedårande dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback