Jag kommer aldrig...

När jag bara hade ett barn var jag så präktig så. Skulle aldrig använda tv-n som avlastning för att få laga mat ifred. Mitt barn fick stå brevid mig i köket och hjälpa till. Han åt aldrig lördagsgodis, fick på sin höjd nötter och russin. Tetror med festis var lyx som enbart unnades vid speciella tillfällen och glass var det också snålt med. Sen fick vi en knodd till och jag blev lite mer mänsklig. Svampbob, Totoro, lilla Mullvaden, jag älskar er! Utan er skulle det inte gå. Festis, världen grej, funkar skitbra som muta! Lördagsgodis, OK inte för tvååringen men femåringen får äta gelatinbaserat skit som jag inte skulle ta i min mun, han älskart! Glass! Jag älskar ju glass, varför ska vi inte äta glass? Vi är stora B&J konsumenter. Det finns värre saker man kan göra mot sina barn än att ge dem festis lite för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback