Håhåjaja

Har gjort min fjärde-stegs-inventering idag. Den omoraliska och livrädda. Det är skönt att det är avklarat. Jag var inte ett dugg sugen, men vem fan tycker att det är skoj att titta på sina fula ruttna sidor. Jag har tittat på de bra också. Samt helt oväntat listat ut varför jag fått svamp närmare en gång i månaden de senaste åren. Det är inte ett för tidigt klimakterium, det är förmodligen spiralen. Häpp. Den åker ut till hösten så får vi köra med gamla hederliga säkra perioder. Det funkade ju fint i tio år innan spiralen, så det lär väl funka nu med. Och just nu är jag grymt glad att jag är anonym. Nog om snipperier och annat snusk. Jag fiser bara blommor och ligger aldrig och stånkar ihop med min karl, bara så ni vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback