Inte mer snö

Lyckades drabba mig själv med en riktig skitmorgon. Stressat, skällt på barnen, sen kommer känslan av att vara så värdelös. Pressar vagnen genom det tjocka snölagret med djup ångest. Ska det vara så här? Var kommer den inre stressen ifrån? Ber storkillen om ursäkt för mina hårda ord. Ringer min man försöker dra ur honom saker jag vill höra. Så, dör, telefonen. Som ett tecken från ovan. Efter två mackor, en kopp te och en mazarin kanske det blir folk av mig. Jag känner mig ändå ledsen.

Kommentarer
Postat av: kretiochpleti

Jag tror att känslan av värdelöshet är ganska så allmän och att den kom med snön.

2009-03-10 @ 12:49:09
Postat av: adrenalin

Ja, jag säger bara, jävla skitsnö! Jag mår bättre nu i alla fall. Sitter med ryggen mot snön så jag slipper se skiten, ha ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback