Torr i mun

Det var stämma och därmed dags att rösta för eller emot en ombildning idag. Det var skitjobbigt att sitta där och säga nej, och när jag väl fick öppna käften och kraxa mitt nej så var det helt uppenbart att jag skulle stjälpa hela kalaset. Det var ju inte direkt så att någon kom och dunkade mig i ryggen efteråt. Varför varför varför sket jag inte i att gå, min röst skulle räknats som nej då med. Nähä, dit och sticka ut hakan. Dit och inbilla mig att jag har civilkurage. Det känns inte så just nu. 8 mot 14 blev slutresultatet. Det sjuka är att de fick ringa efter flera, en snubbe kom en halvtimma sent. En person hittade inte, men någon hade sett honom så de gick ut och letade tills de hittade honom. Dessutom hade de kommit på den käcka idén att ge målerifirman som hyr en lokal skulle ha rösträtt trots att de inte räknas in i totala procentandelen som blir delägare. Fusk tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback